Wellness élmények a Beszkidekben

Nincs is tökéletesebb feltöltődés, mint amit a csodálatos hegyek lábánál tölthetünk, a wellness-részlegben lazítva. Válassza a lengyelországi Beszkideknél évő szállások egyikét, amelyhez íme a legjobb ajánlataink!

Ajánlatok betöltése...

Összesen 143 ajánlat
A Travelking által ellenőrizve

“Sok helyi és külföldi szállodában jártam már, és azt kell mondanom, hogy kellemesen meglepett a Park Inn by Radisson Sárvár Resort & Spa **** által nyújtott szolgáltatások bősége és a szálloda felszereltsége. Az all inclusive ellátás is kiváló volt, a fogások és a snackek is nagyon finomak és bőségesek voltak, illetve élveztük a korlátlan italfogyasztás előnyeit is. A szállodát egy folyosó köti össze a híres gyógyfürdővel, így délelőtt fürdőzhet, délben nyugodtan ebédelhet a hotel éttermében, és délután újra csobbanhat. Azt javaslom, hogy ha teheti, hétköznap látogasson el a hotelbe, amikor a fürdő is kevésbé zsúfolt.”

Szabolcs Laza
Értékesítési csapat
A Travelking által ellenőrizve

“Érkezésünkkor egy kedves és humoros recepciós hölgy fogadott. A légkondicionált szobánk elég nagy volt, gyerekekkel is. Nagyon gazdag volt a svédasztalos reggeli és vacsora kínálata, nekünk legjobban a sütemények ízlettek. A szálloda bel- és kültéri wellness részleggel is rendelkezik, amit nagyon élveztünk. Este egy családi bowling partyt tartottunk és egy egész napot töltöttünk el a Hajdúszoboszlói Strandon is, ami felejthetetlen élmény volt.”