Az értékelés létrehozva: 16. 8. 2022
Nem igazán tudom, hány karakter férek el ide, ezért rövidre fogom. A szálloda környezete szép volt, de jó lenne többet látni a szobák takarításáról. A személyzet nagyon készséges volt, különösen a recepción. A leírás nagyjából megfelelt, mindent megkaptunk, nem nagyon vettük igénybe a szolgáltatásokat. Ami viszont az étkezést illeti, már az első napon (megérkezés) elmentünk vacsorázni a szálloda „éttermébe”, ami inkább egy harmadosztályú étteremre emlékeztetett (italkiszolgálásban allergénmentes étlap, az ijesztő ételek kínálata és az összbenyomás) és mindenekelőtt maga az étel tényleg olyan volt, mint egy horrorfilmből. most tényleg komolyan gondolom. Tejszínben úszó gnocchi egész gerezd fokhagymával. A második naptól olyan őrült emésztési zavarom lett, hogy az egész tartózkodásom alatt lázasan feküdtem az ágyban, ölelgettem egy vödröt vagy ültem a WC-n. Az egyetlen szolgáltatás, amely megérte, az volt, amikor több WC-papírt kértem a recepciótól. Este barátnőmmel reálisan a znojmói kórházba fekvésemre gondoltunk. A lényeg: nem sokkal érkezés után a szálloda éttermében megmérgeztem magam egy teljesen undorító tejszín és talán fél kiló sajt keverékével, és az egész tartózkodás alatt csak hánytam és elájultam a láztól a szobámban. A sikertelen prágai hosszú hétvégét kellett volna pótolnia, de sajnos totális katasztrófa lett. A személyzet csak a következő mondatokra tudott válaszolni a kijelentkezés során: "Ez furcsa, sokan esznek itt gnocchit." és "Hmm, bocsánat..." Számomra ez tényleg borzalom volt, ne haragudj...de Ön lévén fontolóra veszem a további együttműködést ezzel a céggel, ügyfelei egészsége érdekében, mert ahogy a google-n a véleményekben olvastuk (igen, oda is dobtam egyet, el is olvashatod) nem mi voltunk az egyetlenek, akiknek egészségügyi problémát okozott a szálloda, amire a tulajdonos teljesen epekedve reagál a kommentekben, sőt agresszívan.