![Travelpedia](https://travelking.hu/img/redesign-2024/travelpedia.jpg)
Inspirálódjon a Travelpedián!
Hová fog ellátogatni a következő utazásakor? Válasszon több mint 1500 kirándulástipp közül.
Szeretné tudni, hogy a szállodában van-e szabad szoba a kívánt időpontban? Örömmel segítünk Önnek ebben. Töltse ki az alábbi űrlapot és a lehető legrövidebb időn belül jelentkezünk.
Nem talált választ a kérdéseire? Tekintse meg az összes gyakran ismételt kérdések
Használja ki hűségprogramunkat és gyűjtsön hűségpontokat különféle tevékenységekre. Megszerezheti őket, ha például megvásárolja az üdülését vagy kitölti a kérdőívet. Így jelentős összeget megtakaríthat.
1 hűségpont = 12 Ft kedvezmény.
Természetesen – határidő nélküli csomag vásárlásának előnye – hogy ez a csomag bárki számára átadható.
A csomagot automatikusan elküldjük a megadott e-mail címre, amint a befizetés jóváírásra kerül a fiókunkba. Ha nem találja a beérkezett üzenetek mappában, akkor az alábbi helyzetek egyike fordulhat elő:
Levélszemét
Először mindig ellenőrizze e-mailjét, hogy nem került-e a spam mappába a megvásárolt csomagja. Ellenőrizze a Gmail.com Spam mappáját.
Ha nem talál itt utalványt, vegye fel velünk a kapcsolatot a következő címen: info@travelking.hu. E-mailben írja meg a banki megrendelésnek azonosítóját, és újra elküldjük a csomagot. A csomagot a profiljából is letöltheti.
Rossz számlaszám
Győződjön meg arról, hogy helyesen írta be számlaszámot és az összeget a fizetési megbízásban. Amennyiben jól adta meg ezeket az adatokat, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@travelking.hu e-mail címen keresztül.Rossz kapcsolattartási cím
Ha még nem kapott megrendelésére vonatkozó fizetési utasításokat, akkor valószínűleg rossz e-mail címet adott meg. Írja meg nekünk az info@travelking.hu címen keresztül, hogy melyik csomagot rendelte meg