Az értékelés létrehozva: 13. 10. 2023
Idén másodszor voltunk ebben a szállodában, így lehetőségünk van összehasonlítani. Környezet, szállás, takarítás és a személyzet - elégedettség. Az étrend romlása a tavaszhoz képest. Tavasszal - finom ételek, nagy adagok és felejthetetlen élesztőgombóc. Most - remek reggeli, nagy adagok, minőségiek, de még rosszabb... szégyen. Wellness - tavasszal az étlapon leírtakat teljesítette, minden működött, a jacuzzit különösen nagyra értékeltem, minden tiszta és tökéletesen elkészített, kellemes. Most üres a pezsgőfürdő, ami nem csak nekünk, hanem a többi vendégnek is nagy hátrányt jelentett, akik szerintük nagyot csalódtak. Szauna és medence... nagyszerű. A gazdik szabadon futó, aktív kutyáit komoly problémának tartjuk, amely mindkét tartózkodást érintette. Mivel mi is kutyával jöttünk - egy idős nősténnyel, akit a család tagjának tekintünk, a tartózkodás rémálom volt. Tavasszal minden helyiségen kívüli mozgást megelőzött, hogy megtudták, hol vannak a gazdik kutyái, szaladgáltak-e a helyiségben, kerestek valakit, aki biztosítaná őket, megvárták, amíg ez megtörténik, és csak ezután hagyták el a helyiséget. Ez nagyon bosszantó, bonyolult és időigényes volt. Ez nagyon negatív hatással volt az egész tartózkodásra, és aggodalommal indultunk el az őszi tartózkodásra. A helyzet megismétlődött, érkezéskor a kutyát több mint egy órán keresztül az autóban tartottuk, mire biztosították a kutyákat. Ez ismételt konfliktust váltott ki, amikor az induláson gondolkodtunk. Meglepett minket a gazdi vonakodása és bizonyos arroganciája, amit a gazdi igyekezett korrigálni, valamint az a megállapodás, hogy a kutyával a szobából való távozás előtt értesítjük egymást SMS-ben, vagy telefonon oldotta meg a dolgot, azonban messze nem volt egy kényelmes tartózkodás, amelyet a lehető legteljesebb mértékben élvezhet. Véleményünk szerint mindig a vendég-megrendelő legyen az első és az ő elégedettsége, ezt sajnos nem láttuk a tulajdonostól, és számunkra ez volt az eddigi legrosszabb élményünk.