Az értékelés létrehozva: 13. 7. 2025
Az első benyomás a szállodáról kiváló volt, amíg ki nem derült, hogy nincs pótágy a 7 éves lányunk számára, amit megemlítettünk a megjegyzésben, hogy velünk fog lakni. Nagyon csalódottak voltunk a recepció hozzáállása miatt, amikor felajánlották, hogy fizethetünk felárat egy jobb szobáért, de hallani sem akartak arról, hogy a superior szobában (ahol volt hely egy pótágynak) adjanak nekünk pótágyat. Foglaláskor sehol nem volt lehetőség a gyermek megemlítésére, csak egy megjegyzés, amiről ugyan a recepció tudott, de mégsem foglalkoztak vele, és azt mondták, hogy a lányunk aludjon velünk a franciaágyon, minek, amikor neki is jár egy ágy... A recepciós személyzettel való hosszas beszélgetés után kijött a recepció vezetője és engedélyezte a pótágyat a szobában. Egyszóval kellemetlenné tették a szállodai tartózkodásunk egész kezdetét... Egy ilyen szállodában az ember elvárja, hogy ügyfélbarát módon közelítsenek hozzá, ne azt keressék, hogy miért nem lehet, ha lehet.
De hogy ne csak kritikusak legyünk, meg kell dicsérni a választékot és a kiszolgálást a reggelinél. Mindent feltöltöttek, pedig a reggeli vége előtt érkeztünk. A kiszolgálás barátságos és segítőkész volt :)
A szoba, tiszta és büdös, kivéve, hogy a fürdőszoba ajtaja nem záródott, a ventilátor nem működött és a mosdó rosszul lecsöpögött. Ezt valószínűleg a takarítónő nem vette észre az előző takarításkor :)
Étkezni az NC Plazába mentünk - kiváló Jiidelna. Parkolás napi 60,-ért a Svéd utcában a túlterületen, gyalog kb. 10perc a szállodától :)
Típusos kirándulások. Természetesen Liberecben nem szabad kihagyni a Ještědre való túrát és a városháza megtekintését. A Kost vár is nagyon lenyűgözött minket, a PodKost szállodában ettünk - kedves kiszolgálás, kiváló ételek).