Az értékelés létrehozva: 16. 6. 2022
4*-os szállodában minőségi és profi szolgáltatásokat, személyzetet várnék el, sajnos ebben a szállodában ilyen nincs... Masszázs utánrendelésnél már nincs kommunikáció a recepcióval - rossz összeg került a számlára, korrekt számla nem érkezett meg, senki nem vette a fáradságot, hogy elnézést kérjen a tévedésért.. .. Senki nem említette, hogy a megvásárolt masszázsok a szobában zajlanak, és olyan hölgy végzi, akinek a képzettségében kételkedni merek - voltak olyan szülők, akik már kipróbáltam különféle eljárásokat különböző helyeken, és ezt értékelte: "Olyan volt, mintha ruhát dörzsölnék Valshra, azt akartam mondani neki, hogy hagyja abba, mert az egész hátam ég." Vagyis kidobott pénz a kellemes időtöltés helyett... Az éttermi kiszolgálás egy fejezet önmagában - az ott kiszolgáló hölgyek nem akartak, kellemetlenek, el kellett menni hozzájuk még egy sörért - 4*-esek? Az ételek finomak, de hosszabb tartózkodás alatt nem nagyon tudna választani. A szoba elég sötét volt, az ágyak szörnyen néztek ki (fém, mint egy kórházból), de kényelmesek. Wellness - őrült hőség az első napon, amikor a következő látogatás előtt arról gondoskodtak, hogy "normálisabb" legyen a hőmérséklet, a recepción közölték, hogy valami elromlott, ezért nem lehet szabályozni a hőmérsékletet, de rendben kell lennie... Nem kellett volna, hogy a vendégek megkapják ezt az információt, mielőtt belépnének a wellness részlegbe?