Az értékelés létrehozva: 7. 11. 2021
A 4*-os szállodában volt egy elég koszos fürdőszoba, egy hajszárító olyan formában, mint a medencékben, de sajnos a hűtőszekrény "minibár" formájú volt, így nem lehetett ténylegesen bedugni. A szobaszerviz a panasz után megkezdte az ágyak készítését. Ha franciaágyat szeretne, akkor a kedvezményes portálon keresztüli foglaláskor meg kell írnia, az ikerágyak nem tolhatók össze. Wellness - a szállodához elég jó szauna és gőz választék, de a wellness után különféle medencék, majd a medencékben egy bordély a vendégek lábától, mert egész este nem volt takarítás. Az egyik gőz egy koszos rongyon kissé szaga volt. A reggeli rendben volt, a vacsora meleg ételeket és salátákat tartalmazott. Az étel kiváló volt. Az ivást a pincérektől rendelték meg, akik eléggé össze voltak zavarodva, és eszünkbe jutott, hogy a pincércsapat nagy része gyakorlati hallgató, és a személyzet egyszerűen nem volt olyan szintű, mint egy 4*-os szálloda. Hétvégén elég zsúfolt, és amikor az egész szálloda egyszerre megy vacsorázni, nincs elég kapacitásuk, és ebben a covid időszakban meg kell osztani egy asztalt a többi vendéggel, vagy várni kell egy asztalra (bár van szabad asztaluk a redőnyök, amelyeket reggelire használnak) . A szállodai szolgáltatások általános szervezése kaotikus volt - bizonyos tevékenységeket a recepción foglalnak le, másokat az étteremben stb. Biztosan nem látogatnánk meg újra a szállodát. Nem volt a világ legrosszabb szállodája, de nem is 4*-os szint.