Az értékelés létrehozva: 9. 7. 2020
A szoba tiszta volt, új bútorok, egy üveg bor várt ránk érkezéskor a szobába. De itt minden pozitívum véget ér. Sajnos a medence, amelynek a nyugdíj szolgáltatásainak részeként kellett volna rendelkezésre állnia, egyáltalán nem működött. Félpanziót vettünk. Nem volt lehetőségünk a Menüből választani (ahogy annak a megvásárolt csomagban található szolgáltatások leírása szerint kellett volna lennie). A diéta egyáltalán nem felelt meg nekünk. Ezenkívül a harmadik napon délután tértünk vissza az utazásról, és nem tudtunk bejutni a panzióba, mert a kapu (elektromos kapu) zárva volt, bár a recepciós érkezéskor biztosította, hogy a kapu napközben nyitva van. Csengettünk és felhívtuk a panzió telefonszámát, de válasz nélkül. Közel egy órát vártunk egy 7 hónapos babával kint az utcán. Úgy döntöttünk, hogy kapcsolatba lépünk a Travelking ügyfélközponttal, pár perc múlva kinyílt a kapu. A recepción lévő hölgy nem is kért bocsánatot, és bocsánatot kért mástól. Meg kell jegyezni, hogy a tartózkodás lefoglalása előtt felhívtuk a nyugdíjat, mert szerettünk volna megbizonyosodni arról, hogy egy járvány miatt a nyugdíj szolgáltatásait semmilyen módon nem korlátozzuk. A hölgy elmondta nekünk, hogy a szolgáltatásokat semmilyen módon nem korlátozzák. Ha a medence nem működött, akkor a hölgynek őszintén meg kellett volna mondania telefonon. Eredetileg a kiváló vélemények miatt választottuk ezt az üdülést, beleértve az étrendet is, ezért sajnáljuk, hogy a valóság sajnos más volt. Reméljük, hogy a nyugdíj megoldja problémáit, és az emberek elégedettek lesznek a jövőbeni tartózkodásukkal. Tapasztalataink meglehetősen negatívak voltak. A fotók nem feleltek meg a valóságnak. A panzió nem volt kész a vendégek számára.