Az értékelés létrehozva: 22. 4. 2019
Nagyon elégedetlenek voltunk !!! Az érkezés napján a szálloda rekonstrukción / újjáépítésen esett át, ami nagy port kavart, ami szintén az úgynevezett rendezett szobákban volt, 3-at mutattak nekünk, mindenhol szürke volt, az utolsó szobát 3 órával takarítottuk az érkezés után 15 órától 18 óráig. , letörölték a port, letörölték a padlót, kitisztították a WC-t, hogy az valahogy létezhessen benne. A rekonstrukció zajt, fúrást, rendetlenséget hozott ... mindent fényképesen dokumentáltak. Ezekért a nagyon alacsony színvonalú és elrettentő szolgáltatásokért a recepciós érkezéskor 70,19 euró húsvéti tartózkodás díját követelte. Fogalmunk sem volt, mi vár ránk! Többször kértük, hogy beszéljünk a szálloda vezetőségével, és térítsük vissza a 70 eurós díjat (az ügyvezetőt / tulajdonost megtagadták, a szálloda mellett lakott, a ház be volt kötve), sőt e-mailt is írtunk arra a címre, amelyen korábban a kedvezménykupon bevezetésekor kommunikáltunk az alkalmazottakkal. . Sajnos nincs válasz. A személyzet, különösen a recepciósok abszolút vonakodása. A helyszínen mindent meg lehetett oldani, csak a tulajdonos / vezető és a recepciós segítőkészsége hiányzott. Pihenni jöttünk Sárvárra, nem néhány órára takarítani, hogy nyugodtan élhessetek. Ezen kívül súlyos asztmám van gyógyszeres kezeléssel, a por légzési problémákat, köhögést okozott, mindenről tájékoztattam a recepciót. A férj kölcsönzött egy létrát a recepciósnál, hogy az ágyak fölötti mennyezeten törölje a port ...