Last Minute karácsonyi ajándékot keres? Foglaljon most egy utazást 7% kedvezménnyel. Kód: KARACSONY7.

Oblíbené 0

Még nincsenek kedvenc ajánlatai.

  • Bármikor visszatérhet a mentett ajánlatokhoz
  • Egy helyen megtalálhatja kedvenc ajánlatait
  • Értesítéseket kaphat az ajánlatok változásairól

Vélemények és értékelések: Hotel Haná *** (Marienbad)

3,5/5
(Összesen 46 értékelés)
Mariánské Lázně, Csehország (Térkép megjelenítése)

Vendégvélemények

3,5/5

Személyzet

3,8

A szállás felszereltsége

2,8

A szállás elhelyezkedése

3,8

Ellátás

3

Szállodai szolgáltatások

2,9
1/5  
(Pavel F. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 29. 10. 2024
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Megérkeztünk a szállodába és a hölgy a telefonban közölte velünk, hogy nem tud rólunk semmit / ezen a héten már másodszor a Travelkinggel / és a szálloda tele volt !!! Én már akkor lefoglaltam az időpontot, amikor megvettem az utalványt !!! Csalódott voltam.....a végén gondoskodott rólam / a szabadidejében / és szerzett alternatív szállást. Végül a szolgáltatásokat is összehoztuk, így az üdülés a tervek szerint zajlott. Csak a szállás egy távolabbi helyen volt, ami nagyon kényelmetlen volt számunkra....
2/5  
(Jana V. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 14. 9. 2024
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Megérkeztünk, senki nem volt ott, a szálloda zárva volt, a piszkos ajtón lévő telefonszámot egy kedves hölgy vette fel, aki nem is tudott rólunk, elküldte a fiát, aki megmentette a napot, és nagyon kellemes volt a maradék időben. Hotel ápolatlan, szőnyegek koszosak és ...órákig úgy éreztük magunkat, mintha egy szállodában lennénk. Annak ellenére, hogy a szálloda központi helyen van, mi 3-an voltunk vendégek. Ráférne egy felújítás. A reggeli klasszikus svédasztalos. A fotó nem felel meg a valóságnak. A tulajdonos örülhet ilyen kellemes működésnek. A férjemmel megegyeztünk, hogy soha többé nem !!!!!!!!
1/5  
(Jakub J. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 2. 6. 2024
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Sajnos ez a szálloda az egyszerű emberi tudatlanság és az üzleti kizsákmányolás példája. Olyasmit kínálnak, ami nincs is, ha nem lenne a kedves recepciós/masszőr, és nem lepődnék meg, ha ő az üdülőtulajdonos mindenes, a félpanzió nem is lenne félpanzió, mivel ő intézte a vacsoránkat egy másik étteremben. A szálloda higiéniai körülményei katasztrófa. A törölközők vizeletszagúak voltak, a folyosó olyan szagú volt, mint egy macskaalmosdoboz, a zuhanyzóban pedig penész volt. Nos, soha többé...
1/5  
(Jaroslav T. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 30. 4. 2024
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Egy 3*-os szállodát másképp képzelek el. Ez egy jobb hostelre emlékeztet, ahol az érkezést telefonon kell egyeztetni egy bizonyos időre, különben a "hotel" mindig zárva van. Szőnyeg erősen szennyezett, fejtámlák foltosak, függöny szakadt, zuhanyzó csak kalandoroknak, nem takarítottak az egész tartózkodás alatt (4 nap), reggeli jobb kontinentális volt. A gyógyfürdőt nem vettük igénybe, mert a "masszőr" időpontjához kellett volna igazodni. aki egyben a recepciós is (csak telefonon), és a reggeliző személyzet. Nagy plusz a vacsorák, amelyek 2 percre vannak a szállástól a "Kamenný dvůr" vendégházban. A szálloda által támogatott 250Kč/fő ár elegendő a nagy és nagyon finom adagokhoz.
1/5  
(Lukáš O. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 17. 12. 2023
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Pókhálók a szobában, WC-papír nélküli szoba, régi tekercsek a reggelihez. A szálloda felszereltsége a fotók szerint nem felel meg.
4/5  
(Pavel B. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 5. 11. 2023
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
- a szálloda elhelyezkedése a gyógyfürdőn kívül, de nincs messze a séta - a reggeli jó, de kevés a pohár - kiváló személyzet
1/5  
(Markéta D. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 16. 10. 2023
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Egyszóval tragédia. A szálloda koszos, elhanyagolt, nem karbantartott. Szálloda helyett inkább hostelre hasonlít, határozottan nem 3*-ra. Végig nem láttuk a tulajt, inkább nem csatolok fotókat, és nem vagyunk igényes kliensek, de ez egy erőmű volt... Semmi nem működött, egy vécépapír a fürdőszobában, kosz, nem takarított. .. nagy csalódás.
1/5  
(Libuše K. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 16. 10. 2023
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Ennél rosszabbat nem tapasztaltam, a tartózkodás abszolút nem felelt meg a leírásnak. A személyzet nem hajlandó, lusta. Zajos szálloda, nulla étel (reggeli egy száraz tekercs és hideg tea), egyszerűen szörnyű!!!
3/5  
(Vladimír D. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 1. 10. 2023
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Az étel kiváló és ízletes volt. A személyzet segítőkész és kellemes volt. Az utalványon meghirdetett ajánlat szerint a wellness igénybevételére nem volt lehetőség (törött masszázskád - hosszú távú). A szálloda tulajdonosa erről akkor sem tájékoztatott bennünket, amikor telefonon érdeklődtünk a rendelési eljárások lehetőségéről. Kártérítést kérek az utalványon szereplő eljárások igénybevételének lehetetlensége miatt. Ez elrontotta kellemes tartózkodásunkat, és csalódottan mentünk haza.
5/5  
(Stanislava L. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 30. 8. 2023
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Meg voltunk elégedve, a személyzet udvarias. Étel jó. Jana asszony masszázsa kellemes volt, nagyon kedves és óvatos volt. Nagyszerű sörfürdő. ajánlani tudom.
1/5  
(Marcela M. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 18. 8. 2023
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
A wellness rendben volt, de sajnos az étel és a személyzet nem volt pozitív.
5/5  
(Jaroslav N. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 20. 6. 2023
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Nem funkcionális habfürdő
1/5  
(Miroslava P. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 4. 6. 2023
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
A szálloda csak részben működik, a pezsgőfürdő egyáltalán nem működik, a reggelik teljesen rendben voltak. A vacsorák katasztrofálisak voltak. Határozottan nem ajánlom senkinek a tartózkodást.
5/5  
(Jaroslava F. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 10. 4. 2023
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Nagyszerű masszázs
5/5  
(Josef M. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 8. 3. 2023
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
étel, masszázs minden rendben volt, nagyon kedves személyzet
5/5  
(Jaroslav V. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 13. 2. 2023
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Csodálatos személyzet, nagyon készséges és alkalmazkodik a kívánságainkhoz.Semmi nem volt probléma.Szállás egy kis csendes szállodában, megfelelő szobafelszereltség, Wellness bónusz, szauna kiváló, masszázsok - luxus és bónuszként női kozmetika.
4/5  
(David H. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 11. 12. 2022
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Minden tökéletes volt, barátságos személyzet, mindenben megegyeztünk és minden rendben volt.
5/5  
(Miroslav R. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 20. 11. 2022
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Erő
1/5  
(Renata Š. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 24. 10. 2022
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Abszolút elégedetlenség. A szálloda nem karbantartott, dohos. A szoba tiszta, de a gardrób törött ajtóval egy akasztó nélkül, nem működő TV. Prosecco és egy tál eper - kaptunk helyette egy üveg Avantit, és azt mondják, hogy ilyenkor nincs eper, szóval semmi. Szörnyű ételek, régi péksütemények, csak instant kávé, tej a rossz instant kávéhoz – ennyi. Csak egyszer használtunk vacsorát és egyszer reggelit, akkor inkább nem. A wellness szolgáltatások is "érdekesek" voltak, a jakuzzit nem lehetett használni - sötét, undorító vizet öntött (látszólag karbantartatlan fúvókák), a wellness részlegben nem fűt a fűtés, állítólag elromlott, így hideg volt. Szauna és masszázs rendben. Egyáltalán nem ajánlom a tartózkodást, a szállás elrontotta az egyébként gyönyörű városról alkotott benyomásunkat. Azt javaslom, hogy távolítsa el a menüből.
4/5  
(Lubomír J. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 5. 10. 2022
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
elégedett
3/5  
(Jana K. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 19. 9. 2022
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
A szálloda a főutcán található, kívülről elhanyagoltnak tűnik, mintha nem működne. Senki nem tudott érkezésünkről, a szálloda tulajdonosa nem értesítette a személyzetet. Több mint 30 percet vártunk a szálloda előtt, mire mi magunk hívtunk több mobiltelefont, és találtunk valakit, aki elszállásolna minket. A minket elszállásoló hölgy meglepődött, hogy vacsorával kezdünk. Hogy nem vett ott semmit. Végül megegyeztünk, hogy a vacsora egy órával később lesz, hogy készítsen valamit. Reggeli mindig ugyanaz a péksütemény, szalámi, sajt, zöldség, édesség. A vacsora egész jó. Egy üveg bort magunknak kellett kérnünk. Az általuk értékesített legolcsóbb bor körülbelül 50 CZK értékű. A wellness egész jó, a masszázs kellemes, csak egy tál epret nem kaptunk, és Prosecco helyett csak rózsaszín Moscato-t kaptunk. A személyzet készséges volt, mindig segítőkész, de a tulajdonos nem tudja, mi történik a szállodában, hányan érkeznek vagy távoznak. Szegény szakácsnőnek fogalma sem volt, hány embernek kell főznie. Számtalan kirándulási lehetőség van arrafelé, az oszlopcsarnok az éneklő szökőkúttal, a Boheminium park, a közeli Františkovy lázně vagy Cheb.
2/5  
(Pavel B. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 7. 9. 2022
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
A szálloda nagyon leromlott volt, nyilvánvalóan a legjobb van mögötte, és megérdemel egy felújítást. Főleg festés, szőnyegcsere, stb. A wellnessbe szánt epernek kellett volna a szállás része, sajnos nem azért, mert nem található... A személyzet igyekezett.
5/5  
(sona S. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 1. 9. 2022
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
javítanám az étrendet
3/5  
(Lucie Š. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 22. 8. 2022
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Amikor beléptem a szállodába, elborzadtam attól, amit rendeltünk. De hát ez néhány hiányosságon alapult. Az árban valószínűleg megfelel a minőségnek.
5/5  
(Jan M. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 6. 6. 2022
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Rendben.
4/5  
(jana P. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 2. 5. 2022
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Étel, személyzet, teljes elégedettség. A wellness pezsgőfürdőben elég hideg víz volt. Csak langyos víz a zuhanyzóban.
1/5  
(Milan J. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 3. 4. 2022
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
A szálloda környezete megfelelő. A tartózkodás nem felel meg a leírásnak. Szörnyű étel, nincs wellness. A személyzet egy személyben próbálkozott. Ne vezessen.
1/5  
(Hana S. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 27. 3. 2022
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
A szálloda környezete jó volt, ezt a múltból ismerjük. Nem kaptunk semmilyen eljárást, csak bort kaptunk a szobába. Az étellel igyekeztek megfelelni nekünk. A személyzet segítőkész volt, minden nap más volt, és a tulajdonos meg sem próbálta megmutatni. Nem ajánlom ezt a szállodát más ügyfeleknek. Egyébként kellemes kirándulásokat tehet a környéken, mint például a Cheb, a Kynžvart Spa és a fürdő környéke. Csak a források és a szökőkút nem működtek májusig. Legközelebb másik szállodát választunk.
3/5  
(Jarmila M. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 26. 3. 2022
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
A szálloda környezete korábban szép volt, ma már eléggé elhanyagolt. A szálláson kívül a wellness csomagban szereplő szolgáltatásokból nem kaptunk semmit. A beígért masszázsokról és a pezsgőfürdős szaunáról kérdeztük a személyzetet, de a személyzet nem tudott semmit, mert nem is a Haná Hotelhez tartozik. A szálloda üzemeltetője csak pénteken érkezett meg, és sok kifogása volt kérdéseinkre. Végül abban állapodtunk meg, hogy kárpótlásul egy napos tartózkodást félpanziós ellátással térítünk. Az összeget azonnal vissza kell utalnia a számlánkra, amint megkapja a pénzt az Ön cégétől, ezért reméljük, hogy megtartja. Egyébként a másik szállodában végzett munkájuk után beugrott személyzet igyekezett mindent megtenni, de ha a tulaj nem vesz élelmiszert, akkor tetszés szerint próbálkozhatnak, de a semmiből nem készítenek finom reggelit. A tartózkodás első két napja igazán szánalmas volt. A szálloda elhelyezkedése nagyon jó, szinte Marianske Lazne központjában van, és egy pillanat alatt az oszlopsoron vagy a parkban van. Kár, hogy aki nem is rendelkezik ezekkel a szolgáltatásokkal, az a szállodaiparban indít vállalkozást. Szívesen visszatérnénk Mariánské Lázněba, de nem a Hotel Hanába.
5/5  
(Drahoslava B. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 7. 3. 2019
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
A szálloda környezete nagyon tetszett, az üdülés megfelelt a leírásnak, barátommal nagyon meg voltunk elégedve a kiszolgálással. A szálloda személyzete csodálatos, segítőkész és kedves.
5/5  
(Zdena T. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 1. 12. 2018
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Késői nyaralásra mentünk a barátommal, szeretnénk megdicsérni a recepciós hölgyet, aki nagyon segítőkész és kedves volt. Nagyon tetszettek az eljárások és sokat segített a masszőr hozzáállása. A szoba az udvarra nézett, így nem ébredtünk fel az utcai nyüzsgésre. A vacsora az "U Švejka" étteremben megfelelt nekünk, nagyon jó ötlet, rendelhettünk, amit akartunk. Teljes elégedettség itt. Köszönöm.
5/5  
(Irena K. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 27. 10. 2018
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
A szálloda szép volt, jó ételek, jók a wellness kezelések.
5/5  
(Vendula S. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 24. 9. 2018
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
A tartózkodás megfelelt a leírásnak, minden a megbeszéltek szerint. Nagyon elégedettek voltunk a szolgáltatással. Szállást talán a kevésbé igényeseknek, de minimális időt töltöttünk a szobában. Biztosan visszatérünk.
3/5  
(Adéla K. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 16. 9. 2018
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
A szálloda távolabb van a fő oszlopcsarnoktól. Körülbelül 20 perc séta. De nem bántuk. A recepciós nagyon kedves és segítőkész, de a recepció nagyon korlátozott, nem tudtuk felhívni a szállodát, amikor bonyodalmaink voltak az érkezéssel, vagy este kipattantak a villanykörték... A berendezés régebbi, de mindent megtalál, amire szüksége van . Jobban éreztük magunkat - koszos padló, takarók, időnként berángatták a szobába és hidegebb volt, főleg ha féltest vagy :). Nem volt illatos gyertya, kellemes zene vagy szürkület a kikapcsolódáshoz, kár volt. Nem tudtam rendesen pihenni. A nyirokelvezetés mint olyan kellemes volt. Reggeli rendben, szerényebb a választék, de te választod. Összességében kevésbé igényes vendégeknek ajánlom.
4/5  
(Petr K. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 3. 7. 2018
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
A szálloda környezete átlagos, inkább rosszabb. Az étkező kicsi, kényelmetlen. Jó étel. Személyzet - tisztességes és kedves viselkedés. Wellness - sokkal nagyobb aktivitásra számítottam - csalódás! Az utazáshoz a Františkovy Lázně-i aquacentrumot és általában Fr.Lázeň-t ajánlom. Nincs messze.
4/5  
(Jaroslava N. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 31. 5. 2018
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
A környezet a leírásnak megfelelő, a wellness szolgáltatásokkal meg voltunk elégedve, az ételek finomak, a személyzet kedves.
4/5  
(Lenka P. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 21. 5. 2018
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Kedves személyzet, kívánságaink szerint tervezett wellness kezelések, reggelinél bőséges választék, három fogásos vacsoraválaszték. Voltak kisebb hibák, de mindent azonnal kijavítottunk megelégedésre. A hidegebb idő ellenére élveztük Mariánské Lázně-i tartózkodásunkat.
4/5  
(Jana K. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 22. 2. 2018
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
elégedettek voltunk. A kuponban mindent megkaptunk. Wellness kiváló. A személyzet normális. Utazások Németországba és Františkovy Lázněba.
5/5  
(Ekaterina K. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 19. 2. 2018
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Nagyon elégedett, minden szuper volt. Barátságos személyzet.
4/5  
(Tomáš R. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 1. 10. 2017
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Barátságos személyzet, étkezés, szállás.
5/5  
(Václav K. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 6. 8. 2017
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
A szolgáltatást, az étkezést és az eljárásokat szinten biztosították.
5/5  
(Jiřina C. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 13. 7. 2017
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Tetszett a szálloda, a szoba és a felszereltsége nagyon szép volt. A reggeli megfelelő volt a szállodában, gyümölcs is volt. A vacsora a Schweik étteremben olcsó volt, és mégis kiváló. A személyzet figyelmes és kedves volt. A masszőr is nagyon barátságos volt. A szálloda személyzete segítőkész volt. Kiránduláshoz Krakonoš-t ajánljuk, a miniatúrákat érdemes megnézni.
5/5  
(Václav Š. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 13. 6. 2017
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Nagyszerű és örömmel tér vissza tartózkodás egyező leírás Ajánlom, hogy látogassa meg Kladská lélegzetelállító természetét.
4/5  
(Ivana P. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 14. 4. 2017
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Szuper, minden úgy volt, ahogy lennie kell. A személyzet csodálatos és az ételek finomak!
5/5  
(Miloslava K. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 4. 4. 2017
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Meg voltam elégedve a szállással és a személyzettel. Ideális kikapcsolódásra és regenerálódásra.
5/5  
(Zuzana F. - Cseh Cseh)
Az értékelés létrehozva: 13. 12. 2016
Automatikus fordítás (Eredeti megjelenítése)
Elégedettség, a szállás megfelelt az ajánlatnak és mindent, ami a szelvényen szerepelt, megkaptuk. A személyzet segítőkész, a masszázs nagyon kedves. Marianske Lazne egy gyönyörű város, és nagyon szerettük ott.

Aktuális ajánlatunk Hotel Haná ***