Az értékelés létrehozva: 25. 8. 2024
Nemrégiben jártunk a szállodában, és sajnos ellentmondásos benyomásokkal távoztunk. A személyzet barátságos és segítőkész volt, ami a kevés pozitívum egyike volt a tartózkodásunk alatt. Ami magát a szállást illeti, itt sokkal rosszabb volt a helyzet. A nekünk kiosztott szoba nagyon rossz állapotban volt. A szőnyeg koszos volt, és kellemetlen meglepetésként ért minket a fürdőszobában egy koszos zuhanyfüggöny. Ráadásul a zuhanyzó nem tartotta a vizet, ami azt eredményezte, hogy zuhanyzás után a fürdőszoba teljesen víz alatt volt.
További kellemetlenség volt, hogy az ágytól karnyújtásnyira nem volt konnektor, ami manapság gyakorlatilag alapfelszereltségnek számít a szállodákban. Maga az ágy minden mozdulatnál nyikorgott, és a matrac kényelmetlenül kemény volt, de ez lehet szubjektív benyomás. A spa csalódást okozott - a pezsgőfürdő kicsi volt, legfeljebb két ember számára alkalmas, így várakoznunk kellett, míg az előttünk lévő pár élvezte a kikapcsolódást. A másik dolog, ami meglepett minket, az a fürdő töltése este 6 után, ami nem lett volna akkora probléma, ha azonban van egy óra a területen, hogy tudd, mennyi az idő és mikor kell elhagyni a fürdőt. További kellemetlenség volt, hogy az öltözőben nem volt szekrénykulcs, így nem tudtuk biztonságosan elzárni a holminkat.
Az ételek a szállodában jók voltak, azonban meglepett minket, hogy a vacsorához három lehetőség közül kell előző nap választani az ételt, ami kicsit korlátozta a választékot. Kellemetlenül meglepett minket az is, hogy a pincér által vacsoránál kínált italok nem voltak benne a félpanzió árában, hanem külön kellett fizetni, amit előre nem közöltek velünk.
Összességében csalódottak voltunk a szállodában, főleg a szoba állapota és a szervezetlenség miatt a fürdőben és a vacsoránál. Javasolnánk a szobák karbantartásának javítását és a vendégek jobb tájékoztatását a kiegészítő szolgáltatásokról és díjakról.