Az értékelés létrehozva: 11. 9. 2022
A wellness-üdülés ebben a vendégházban szó szerint és átvitt értelemben katasztrófa volt. Érkezéskor bejelentkeztünk, és közölték, hogy a pezsgőfürdő meghibásodás miatt nem működik. Következett gond nélkül 1 óra a medencében, majd jött a vacsora és katasztrófa volt. Állítólag a szakács elment, így a "vacsorát" valaki a személyzetből okozta, aki semmit sem tud a főzésről. A leves és a főétel helyett szinte nézhetetlen tésztasaláta volt, és izgatottan vártuk a másnap reggelt. És hogy ne érjen véget minden különlegesség, azt a tájékoztatást kaptuk, hogy a wellness részleg festés miatt zárva tart. Reggel a reggeli a beállított szinten folytatódott. Két-három napos péksütemények, a vendégek számát tekintve abszolút kevésnek (egyébként kb. 15 vendég volt különböző fogyatékossággal élő állampolgár, és a személyzet valószínűleg úgy gondolta, hogy elég lesz, ami elég rossz). A vacsora is hasonlóan zajlott le, mert a leves és a főétel helyett valaki csirkehúsból, ketchupból és esetleg sterilizált piócából készített keveréket. Mindezt mélytányérban, érlelt kenyérrel és kanállal szolgálják fel. Nem vagyok szakács, de szégyellném ezt felszolgálni azoknak a vendégeknek, akik bizonyos szolgáltatásokért fizettek. Reggel nagyjából egy fokkal jobb volt a reggeli, mert egy idősebb hölgy készítette, és lehetett látni, hogy ő maga is szégyelli a panzióban történteket, és nagyon bocsánatot kért. Ezt a helyzetet próbáltam valahogy megoldani, de egész ottlétünk alatt nem volt olyan illetékes (vezető, operatív stb.), akivel az abszolút lehetetlen tartózkodásért és a személyzet alkalmatlanságáért valamiféle kompenzációban tudtam volna megegyezni. Erre az észrevételemre választ várok Öntől, és ha nem, azonnal értesítem cége vezetőségét, és kérek magyarázatot és megfelelő kompenzációt. Abszolút esélyem sem volt a helyszínen megoldani semmit, és indulás után sem veszi fel senki a telefont, láthatóan nem éri meg nekik egy törzsvendég!