Már fizettem, de még nem kaptam meg az utalványt. Miért?
Az utalvány automatikusan elküldésre kerül az Ön által megadott e-mail címre, amint a fizetés jóváírásra kerül a számlánkon. Amennyiben nem találja még e-mail fiókjában az alábbi lehetőségek egyike állhat fenn:
Ellenőrizze a SPAM mappát
Kérjül először ellenőrizze az e-mail fiókjában, hogy az utalványt tartalmazó e-mail esetleg nem került-e a SPAM vagy kéretlen levelek, esetleg Promóciók mappába. Különösen a gmail.com kiszolgáló szűri nagyon erősen az e-maileket, így gyakran előfordul, hogy azok a SPAM mappában landolnak.
Töltse le vásárlói fiók jából
Ha fiókjából sem tudja az utalványt letölteni, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az info@travelking.hu e-mail címen. Kérjük, az e-mailjében adja meg a rendelése számát, vagy azt az e-mail címet, melyet a rendelés során megadott. Az utalványt így könnyedén újra tudjuk küldeni Önnek.
Online bankkártyával fizetett
Amennyiben a bankkártyáján látja a terhelést, azonban az utavány még nem érkezett meg Önhöz, kérjük, írjon nekünk a info@travelking.hu e-mail címre. E-mailében kérjük adja meg a fizetéskor használt bankkártyája utolsó 4 számjegyét, valamint a rendeléskor megadott e-mail címét, a könnyebb beazonosíthatóság érdekében.
Átutalással fizetett? Ellenőrizze a közleményt!
Kérjük, ellenőrizze, hogy helyesen adta-e meg a közlemény rovatbí irandó számsort az átutaláskor. Amennyiben ezt helytelenül adta meg, pénzügyi osztályunk manuálisan keresi meg a megrendelést. Kérjük, írjon nekünk egy e-mailt a info@travelking.hu címre a helyes számsorral, valamint az Ön számlaszámával, hogy megkeressük a megrendelést.
Helyesen adta meg e-mail címét?
Amennyiben nem kapott sem megerősítést megrendeléséről, sem további fizetési utasításokat, előfordulhat, hogy helytelenül adta meg e-mail címét. ebben az esetben kérjük írjon egy e-mailt az info@travelking.hu címre, és kérjük jelezze, melyik utazásunkat, milyen névvel és milyen dátummal vásárolta meg.