Az értékelés létrehozva: 20. 10. 2025
Érkezéskor minden nagyszerűnek tűnt,de annak ellenére, hogy a lányommal a telefonon keresztül angolul beszélgettünk, a recepciós azt állította, hogy a mágneskártya a szobából elég a termálfürdőbe sarvar,így miután megérkeztünk a termálfürdőben lévő zabkásához, a hölgy furcsán nézett ránk és azt mondta,kell egy voucher a szállodából, visszamentünk a szállodába és a recepciós csak akkor nézte meg a vouchert és kiderült, hogy nekünk is van belépőnk a termálfürdőbe, megmutatta a vouchert, de nem akarta másnapig odaadni, pedig csak egyszeri belépő volt, meglátogattuk a szálloda wellnessét, nagyon jó volt.A vacsora is kiváló volt,de volt választási kártya és vártunk,de friss volt,finom és nagyon sok,másnap a kupéban nézett háló,csak amikor elmentünk a szaunába és megtudtuk,hogy nem tartalmazza,de 8 euró egész nap ok Tragédia történt az induláskor,a nővéremnek a 211-es szobáért felszámolták az üdülést,étel 331 euró,amit ő fizetett és majdnem 1 h-ig mi is megtudtuk egy nagyon segítőkész hölgy a recepción és egy úr az étteremben amíg ki nem derült,hogy félpanziós ellátásunk van és fizetett az üdülés,vagyis a recepciós hölgy pénteken 17-én.10.nem töltötte fel a rendszerbe a félpanziós utalványt és egy másik utalványt kellett kérnünk a bevásárlóközpontba. Mindig a lányomat használtuk telefonon,aki tökéletesen beszél angolul,mert sajnos egyébként nyelvi akadály. A szálloda környéke,az arborétum és a Nádasdy kastély is szuper.csak a recepciós hölgyet buktatta meg érkezéskor és volt az egyébként tökéletes és szinte vendég nélküli,szállodában felesleges probléma.