Az értékelés létrehozva: 30. 9. 2024
A személyzet rosszul beszélt angolul,nem kínáltak ingyen bort,ezért kértük,adtak egy borlapot,amiből választhattunk.Amikor az ott tartózkodásunk végén fizettünk az étteremben,mindent kiszámláztak nekünk,és amikor tiltakoztunk,adtak papír kuponokat ingyen borra,mondván,hogy menjünk be az étterembe és kérjünk,de amit felszámoltak,azt mi fizettük.Pár korona volt,nem ez a lényeg,hanem az,hogy a kommunikáció rossz volt.A másik probléma a takarítással volt,minden olyan félig rendben volt,rengeteg pókháló mindenhol,főleg az étkezőben ami olyan volt mintha a múlt századelőből származna.Wellness - jacuzzi és medence ok,de a zuhanyzók eltömődtek vízkővel,így mindenhova fröcsköltek,a jégtartály és a kneipp medence egyáltalán nem működött.semmiképpen nem ajánlom,nem értem,hogyan tudnak 4* szállodának elmenő lenni.ráadásul a szobában a légkondi egyáltalán nem működött,csak zúgott de nem hűsített. A hely az út mellett van,közvetlenül a vasúti sínek mellett,de egyébként elég csendes.a szoba szép tágas,felújított,ugyanúgy a fürdőszoba is.sajnos nem az egész szálloda.az ételek nem voltak rosszak,de nagyobb elvárásaim voltak.vacsorára fantasztikus desszertek,azok 5*-osak,hal is volt mindig.reggelire hiányoltam a müzlit,némi magot,diót és sötét kenyeret.valamint egy kis süteményt vagy kekszet kávéval,egyébként ok.