Az értékelés létrehozva: 16. 8. 2022
Nagyon vártuk a tartózkodásunkat, de a problémák rögtön érkezésünk után kezdődtek, amikor a recepción közölték velünk, hogy nincs foglalásuk és nem fognak elszállásolni minket. Hosszas magyarázkodás és vitatkozás után találtak nekünk egy szabad szobát, mondván, hogy a biztonság kedvéért - nyilván azért, hogy ne meneküljünk el fizetés nélkül - letiltják a kártyát 1000 CZK-ért, amit fizetéskor is megerősítettem. terminál. A recepció személyzete durva, arrogáns és nagyon kiváló volt. A világon még soha nem találkoztam ilyesmivel, és nagyon gyakran utazunk. Egy jól ismert szállodalánc esetében ezt nem igazán várnám. A recepción megígérték, hogy hétfőn délelőtt a foglalási osztállyal megoldják az egészet. Volt nálunk egy nyomtatott szállásutalvány, ami valószínűleg megmentett minket, így nálunk tartották. Kaptunk egy standard szobát, kilátással a szálloda klímájára, de nem érdekel, amúgy sem terveztünk túl sok időt a szállodában tölteni. Volt velünk egy gyerek, akihez pótágyra volt szükségünk. Nem volt kész, amit akkor értettünk meg, amikor nem számítottak ránk, ezért megkértük a recepciót, hogy készítsék el nekünk. A berendezkedés után elmentünk meglátogatni a Múzeumot, amit elterveztünk. Visszaérkezés után már csak röhögnünk kellett, mert a recepción látott 9 éves gyereknek maximum 2 éves gyereknek engedtek kiságyat készíteni. Így újra fel kellett venni a kapcsolatot a recepcióval. Ott már váltott a műszak és a recepción mosolygós hölgy azonnal megoldotta az egészet. Azt hittük, hogy ezzel minden probléma megoldódott a tartózkodásunkkal, reggel újabb meglepetés ért, mégpedig, hogy ébredés után azt tapasztaltam, hogy az éjszaka folyamán üzenetet kaptam a banktól, hogy az 1 éjszakás tartózkodáshoz amelyet teljes egészében előre kifizettünk a Travelkingnél, több mint 6700 CZK-t vontak le a számláról. Így ismét elmentem a recepcióra, ahol nemtetszésemre ugyanaz a műszak volt, mint az előző nap délután, ahol az egész probléma felmerült. Azt mondták, foglalkozni fognak vele, és határozottan nem vettek fel többet a számláról, mint amennyit zároltak. Szó szerint arrogánsan hülyét csináltak belőlem. Rögtön egyértelmű volt számomra, hogy nem oldják meg, de muszáj. Így hát felhívtam a foglalási osztályt, ahol volt egy nagyon kedves hölgy és mindent meg lehetett oldani egyszerre. Amikor azonban elmentem, azt akarták, hogy a számlámról már levont 6700 CZK-on felül pótágyat és helyi adót fizessek, amit határozottan visszautasítottam, és azt mondtam nekik, hogy vegyék le a befizetésből. visszatérítés. A fent említett 6700 a mai napig nincs vissza a számlámon, és a recepción lévő információ szerint csak letiltották és nem vették fel a fizetést. Egyébként a szálloda szolgáltatásai - a wellness központot nem érdemes ellátogatni, a medence miniatűr, a víz pedig olyan hideg, hogy nem lehet bemenni. Nem csak a mi problémánk volt, a vendégek többsége is így vélekedett. A reggeli rendben volt, bár gyengébb egy 5 *-os szállodához. Csehországban sok helyen, még a kisebb szállodákban, panziókban is nagyobb a választék. Az étterem, a takarító és a második műszakos recepciós személyzet, akivel találkoztunk - mindenki nagyon kedves és segítőkész volt, sajnos a 2 arrogáns ember, akivel a recepción találkoztunk, elrontotta az egész tartózkodásunkat.