Az értékelés létrehozva: 29. 4. 2025
Hello
Nagyon kellemetlen tapasztalat, a Travelking-en keresztül foglaltuk a szállodát, ahol a szobákról készült fotók teljesen mások voltak (persze a fotókon sokkal jobb minőségűek és szebbek), mint a valóságban. Billegő szék, nem működő hűtőszekrény, pislákoló lámpa a hálószobában, a fürdőszoba mind-mind mozgáskorlátozottaknak való, de ezek a segédeszközök az üléshez, tartáshoz, felkeléshez katasztrofális állapotban vannak. A segédszék használhatatlan, az alumínium széktartók "berozsdásodtak" és eltörtek. Használatuk esetén fennáll a sérülés veszélye. Miután felfedeztük ezeket a hiányosságokat, felvettük a kapcsolatot a recepción dolgozó hölggyel, másik szobát vagy kártérítést kérve. Először az volt a lehetőség, hogy 1 éjszakára másik szállodába mehetünk. Aztán megint vissza. Amikor a hölgy felhívta az igazgatót ez a lehetőség, ami addig opció volt, hirtelen nem valósult meg és miután megtudtuk a dolgot, hogy a Travelking-en keresztül intéztük a szállást az érvelés "Hagyjuk őket a travelkinggel foglalkozni" egyszerű felmentés volt a felelősség alól, ez a hozzáállás elég sokat mutatott a hely színvonaláról. Másik szobára váltás hirtelen nem volt opció, ahogy kártérítés sem. Nem volt más választásunk, mint egy kényelmetlen szobában maradni az ottlétünk hátralévő részében. (Mivel Prágában hosszabb ideig tartózkodunk, nem akartunk egy másik szállodával foglalkozni és újra költözni) A recepciós hölgy azt mondta, hogy a "karbantartó" 20 percen belül meg tudja nézni a nem működő villanyt és hűtőt. 20 perc múlva jött egy srác (egy pincér egy másik szállodából) udvariasan bemutatkozott, felírta a problémákat és kipróbálta a lámpát, ami nem működött. Az ő jelenlétében a lámpa működött.
Azt mondta, hogy másnap jöhet egy ember, aki megjavítja, megkérdezte, hogy mikor jöjjön az ember. Mi azt mondtuk, hogy 9 óra körül, mert napközben a városban akartunk futni. Aztán megkérdezte, hogy mikor jövünk vissza, mondtam, hogy nem jövünk vissza, itt maradunk, amíg meg nem javítják, mert nekünk itt személyes dolgaink vannak, és nem tűnt helyesnek, hogy egy másik ember a mi tudtunk nélkül "javítsa" a hibákat, amiket elkövettek. Erre azt a választ kaptuk, hogy "Nos, jobb lenne, ha nem lennétek itt", és azt hiszem, ez önmagáért beszél. A beszélgetés további részleteiről nem írok itt, mert itt lennék " holnapig" (némi provokáció és bökdösődés a Pincér/Karbantartó részéről) végül is elment, másnap reggel 9 óra, senki nem jött, vártunk 10-ig még mindig nem jött senki, így felkerekedtünk és bementünk a városba. A szállodát csak alvóhelynek használtuk, mivel a hangulat, és a hozzáállás katasztrofális volt. Elkövettük azt a hibát, hogy nem néztük meg a véleményeket, mielőtt idejöttünk. Nagyon kellemetlen élmény volt számomra.
Valahogy úgy összegezve, hogy a Hotel Otar a Hotel Oya alá tartozik, amennyire én tudom és láttam a Hotel Otar olyan, mint a Hotel Oya "szállója", szó szerint. A Hotel Oya-t nem tudom értékelni, mivel nem ott szálltam meg, de a reggelit, amit ebben a szállodában kaptunk, igen. Tényleg értéktelenek voltak, a büfé olyan volt, mint egy kiárusítás és lejárt a "szavatossági ideje", de amit meg kell dicsérnem, az a Multivitamin Juice, ami irreális volt.
Reálisan nézve, lehet találni egy hostelt zuhanyzóval, folyóvízzel, pár euróért egy éjszakára, és az élmény ugyanaz lesz.
Tényleg nem ajánlom ezt a helyet.