Az értékelés létrehozva: 22. 11. 2017
A 221-es szobában kaptunk szállást, amelyet az itteni hölgy körülbelül négy hónapja már felülvizsgált. Feltételezem, hogy a szobát azóta sem takarították. A szoba sarkában penészes volt a falakon, és körülbelül egy évszázados por a szekrényen. A kislámpában nem volt izzó, így csak a mennyezeti lámpát kellett használnunk, aminek hálóján egy döglött pók himbálózott. A fürdőszobában egy régi zuhany volt, a kád csorba volt. Amikor megbeszéltük a recepcióssal, hogy miért kaptunk kétágyas szobát, azt mondták, hogy azért, mert három éjszakát töltöttünk (szombat-kedd), és hétfőtől tele voltak. Amikor úgy döntöttünk, hogy összerakjuk az ágyakat, az egyik alatti szőnyeg látványa kissé meglepő volt - láthatóan nem nyúlt be az ágy alá a porszívó. Megkaptuk a wifi jelszavát, sajnos annyira gyenge volt a jel, hogy a csatlakozás nem volt lehetséges. A fűtés nem működött, így elég hideg volt, plusz takarók voltak a szekrényben. Másnap reggel volt egy hölgy a recepción, aki panaszunk után átengedett minket az alsó emeleti szobába. A fürdőszoba az elsőhöz hasonló állapotban volt, de egyébként a szobákat alig lehetett összehasonlítani. A szobában légkondi is volt, amit fel tudtunk fűteni, és működött a wifi. A szállodában a kaja jó volt, csak vasárnap nem vacsorát kaptunk, hanem egy pizzarendelési ajánlatot. Ezt is olvastam néhány véleményben. Az utazó ügyfeleket erről mielőbb értesíteni kell, mint közvetlenül a meleg vacsora előtt. Beszélnünk kellett a fürdőbe való ingyenes belépésről. Amikor legutóbb a gyógyfürdőben jártunk, az Amstel Hotelben szálltunk meg, de a szoba kicsinek tűnt. A Hotel Sesselényivel szerzett tapasztalataink után szívesen visszatérnénk Amstelbe. Az egyetlen ok, amiért plusz csillagot adok, az a személyzet, akik nagyon segítőkészek és kellemesek voltak.