Pihenés Miskolcon

Amennyiben olyan hazai fürdőélmény után vágyakozik, amelyre egész életében emlékezni fog, nálunk a legjobb helyen jár. Látogasson el velünk Miskolc városába és kapcsolódjon ki a híres Miskolctapolcai Barlangfürdőben, amelyet a termálforrás alakított ki, több mint ezer év alatt.

Ajánlatok betöltése...

Összesen 7 ajánlat
A Travelking által ellenőrizve

“A családdal még sosem jártunk Miskolc környékén, és nagyon kellemes meglepetés volt, hogy mennyi mindent lehet itt csinálni. Emellett rendkívül kedves fogadtatásban volt részünk a panzióban, nagyon kényelmes volt a szobánk, gyönyörű kilátással a várra, és finomakat ettünk a félpanzió keretei között. Fürödtünk barlangban, jártunk Tündérkertben, játszótereztünk pizzériában, szaladgáltunk a Hősök terén, állatokkal találkoztunk és csodás kilátással ebédeltünk Lillafüreden. Összességében csodás hétvége volt!”

Judy Bérczes
Influencer

Miskolc Észak-Magyarország gyöngyszeme, ahol a festői természeti értékek mellett gazdag kultúra és csodás fürdő élmények várják. Ha szeretne egy kicsit kikapcsolódni, és ellazulni egy wellnessben válasszon wellness szállásaink közül és töltődjön fel egy pezsgőfürdőben, vagy egy frissítő szaunában.

Keresse fel Miskolc legszebb látnivalóit!

Miskolc már rég nem az Acélváros, hanem egy élettel teli metropolisz, ahol a kultúra és a természet harmonikusan kiegészíti egymást.Látogasson el Lillafüredre, ahol csónakázhat a Hámori tavon, vagy a libegővel fellátogathat a Jávorhegyre ahol csodálatos túraútvonalak várják a Bükk-Hegységbe. Vagy fellátogathat a kilátók királynőjébe, a Zsófia kilátóba, ahonnan gyönyörködhet a Palotaszállóra nyíló kilátásban. Ha gyermekekkel érkezik, ne hagyja ki a Lillafüredi kisvasúton való utazást, vagy a látogatást a Miskolci Vadasparkba sem.

A város másik üdülőövezete Miskolctapolca, ahol az Európában egyedülálló természetes karsztbarlangban található Barlangfürdő várja a feltöltődni vágyókat. Bel- és kültéren 13 medence, illetve a szaunaparkban 8 szauna várja a látogatókat. Gyermekekkel érdemes ellátogatni a közeli bobpályához, vagy a kalandparkba is. Emellett, ha kedveli az olasz ízeket és a száguldást, felszállhat a dottó vonatra és ellátogathat az Avalon Parkba, ahol gokart és játszópark is várja a kicsiket-nagyokat.

Ha a történelem kedvelői végigsétálhatnak Európa egyik leghosszabb főutcáján, amit a helyiek csak Forintként emlegetnek, vagy beülhet egy előadásra a színházba, amely Közép-Európa első kőszínháza volt. Ipari örökségekétért érdemes felkeresni a régi acélgyárat, vagy az Ómassai őskohót. Ha pedig pompás látnivalóban bízik, a Diósgyőri vár és a Lovagi tornát tere elbűvöli majd, csakúgy mint a mellette található Tündérkert.