Nyári vakáció Magyarországon 2022

Nem kell a villágot átutaznia a nagyszerű nyári vakációhoz! Termál-, és élményfürdők sokasága, a "magyar tenger", romantikus séták a történelmi városokban, gasztronómiai élmények - és csak néhányat említettünk a hazánkban is megtalálható lehetőségekből. Nincs mi hasonlítható lenne egy tökéletes belföldi nyaraláshoz!

Ajánlatok betöltése...

Összesen 48 ajánlat
A Travelking által ellenőrizve

“Érkezésünkkor egy kedves és humoros recepciós hölgy fogadott. A légkondicionált szobánk elég nagy volt, gyerekekkel is. Nagyon gazdag volt a svédasztalos reggeli és vacsora kínálata, nekünk legjobban a sütemények ízlettek. A szálloda bel- és kültéri wellness részleggel is rendelkezik, amit nagyon élveztünk. Este egy családi bowling partyt tartottunk és egy egész napot töltöttünk el a Hajdúszoboszlói Strandon is, ami felejthetetlen élmény volt.”

Tomáš Polman
Értékesítési csapat
A Travelking által ellenőrizve

“Nagyon jól éreztem magam a Hotel Stációban töltött idő alatt, és nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek, aki Budapestre szeretne látogatni. Itt garantált a minőség, ráadásul remek áron. Budapest gyönyörű szép. Láttam a belvárost, a Parlament épületét, a Halászbástyát, és sétáltam a Duna-parton is. De rengeteg látnivaló van még, úgyhogy mindenképpen vissza szeretnék majd egyszer jönni.”