Wellness pihenés Karintiában

Egyik csillogó víztükör a másik mellett, és a föléjük emelkedő hatalmas hegycsúcsok. Ilyen lélegzetelállító tájat kínál Ausztria déli része. Karintia ideális hely egy családi nyaraláshoz az év bármely szakában. Válasszon egy karintiai wellness-kikapcsolódást, és töltődjön fel a gyönyörű tájban és a pezsgőfürdőben.

Ajánlatok betöltése...

Összesen 10 ajánlat
A Travelking által ellenőrizve

“A szálloda messzebb van, mint más szállások az Alpokban, ahová általában járunk, de a plusz egy óra út abszolút megérte. A hotel családias hangulatú volt. Én személy szerint szeretem a nagy, erkélyes szobákat, amilyet itt is kaptunk. Ráadásul a szállásunk egy csendes kis faluban volt, így ebben a nyugalomban rendkívül jól aludtunk éjszaka. Az erkélyről reggelente a gyönyörű napsütötte hegyek látványa fogadott. Az ételek is nagyszerűek voltak. Kutyával érkeztünk, így örültünk a közeli erdőnek és folyónak. Nagyon jól éreztük magunkat.”

Peter Kóša
A Travelking társtulajdonosa
A Travelking által ellenőrizve

“A Chalet Bellevue Alm *** teljesen elvarázsolt minket. Egyszerűen minden tetszett benne: a hegyvidéki környezet, a stílusos szobák és az étterem. A személyzet nagyon segítőkész volt és a partnerhotel wellness részlegében pedig jól el tudtunk lazulni. Az alpesi dizájn mellett nagyon praktikus volt a tágas terasz, ahová jó volt leülni beszélgetni. A kandallós étteremben megkóstoltuk az alpesi stílusú reggelit, de a legnagyobb élmény, az élőzenés est és a nyárson sült malac volt. A környéken pedig rengeteg a gyönyörű látnivaló, és a csodás túraútvonal, alig győztük. Mindenképpen visszatérünk ide, de legközelebb télen!”

Nikol Chrástová
Marketing csapat

Ausztria karintiai vidékét a kék minden árnyalatában játszó gyöngyöző tavak, magas sziklás csúcsok és sűrű erdők jellemzik. Ha ideérkezik, úgy fogja érezni, mintha a földi paradicsomban lenne. A tiszta hegyi levegő felfrissíti majd, akárcsak a wellness-részleg, ahol a pezsgőfürdőben vagy az úszómedencében élvezheti a pillanatokat.

Pihenés és szórakozás egész évben - wellness üdülés Karintiában

Ausztria legdélebbi tartománya, Karintia ideális célpont, ha egy felejthetetlen családi nyaralást tervez. A tevékenységek széles választéka, a pihenési, szórakozási és sportolási lehetőségek, valamint a magas színvonalú szálláshelyek egész évben idilli úti céllá teszik ezt a népszerű régiót. Nyáron élvezze a kellemes fürdőzést a számtalan tó egyikében. Karintia legnagyobb tavánál, a Wörthersee-nél vagy a legmelegebbnél, a Klopeiner See-nél garantáltan mesésen fog szórakozni a család minden tagja.

Télen a modern síterepeket fedezheti fel, ahol a legújabb felszerelések és nagyszerű pályák várják. A síelők Európa minden tájáról özönlenek ide a 800 kilométernyi sípálya és a 28 síterep miatt. Próbálja ki Gastein síterepét, a Petzen síterepét vagy a Bad Kleinkirchheim síterepet.

De ha csak pihenni szeretne, akkor válasszon kényeztető wellness-ajánlataink közül, próbálja ki a fürdőket, szaunákat és a medencéket. Pihenhet közvetlenül a gyógyfürdőben is, például Bad Gesteinben, ahol felfedezheti az egyedülálló sziklafürdőt. A maximális kényelem érdekében válasszon gyógyfürdőhöz kapcsolódó szállodát, így pár lépéssel elérhető a masszázs és az összes vízi látványosság.